Levering en installatie

 

  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

    Bij Electro World Wout van Vlerken kan uw bestelling op twee manieren worden bezorgd.

    1: Via Post NL

    Procedure bij aflevering via PostNL:

    - Indien u een eerste maal niet aanwezig bent, wordt het pakketje de volgende dag opnieuw aangeboden. Na de tweede aanbieding zal het pakket tot 3 weken daarna af te halen zijn bij een nabijgelegen vestiging van PostNL.

    - Uw bestelling wordt geleverd aan de deur, het product wordt dus niet naar binnen gebracht of geïnstalleerd.

    2: Via onze bezorgservice

     Wanneer u kiest voor een levering via onze winkel, wordt uw nieuwe aankoop vakkundig door onze monteurs geleverd en indien gewenst aangesloten.

  • Wanneer wordt er bezorgd?

    Uw bestelling wordt normaliter binnen 1 werkdag na het plaatsen van uw bestelling bezorgd zolang u de bestelling voor 17.00 uur heeft geplaatst, tenzij anders aangegeven. Indien u een afwijkende afspraak heeft gemaakt over het bezorgmoment met de leverende winkel, vindt de levering plaats volgens afspraak.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    PostNL:
    Wanneer u bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent ontvangt u een bericht van de chauffeur met een 'Niet- thuis-code' erop. Met deze code kunt u – dezelfde dag vóór 22.00 uur – op MijnPakket een keuze voor de tweede bezorgpoging maken. Als u geen keuze maakt of kiest voor aflevering thuis op een andere dag en de tweede keer opnieuw niet thuis bent, ontvangt u opnieuw een bericht van aankomst om uw brief of pakket bij een Postkantoor in uw buurt op te halen.

     

    Bezorging door onze bezorgservice:

    Als u niet thuis bent gaat uw bestelling mee terug en nemen wij contact met u op om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

     

  • Wordt de bestelling in één keer bezorgd als ik meerdere artikelen heb besteld?

    Als alle producten uit uw bestelling op voorraad zijn, worden deze in de meeste gevallen 1 werkdag na bestelling bezorgd, zolang u de bestelling voor 17.00 uur heeft geplaatst. Indien er artikelen uit uw bestelling zijn met een afwijkende levertijd, zullen wij contact met u opnemen. Mogelijk worden de artikelen in overleg met u later naar u verstuurd of wordt de bestelling in delen bezorgd. Hiervoor brengen wij u geen extra kosten in rekening.

  • Kan mijn bestelling in het buitenland worden bezorgd?

    Nee, wij bezorgen op dit moment alleen binnen Nederland.

  • Wat moet ik doen bij een onjuiste levering?

    Indien er sprake is van een foute levering, neemt u contact op met onze winkel, 0492-539405 (bereikbaar op maandag – vrijdag van 9.00 – 18.00 uur) of via email info@woutvanvlerken.nl

  • Wat moet ik doen bij schade?

    Een enkele keer komt het voor dat een apparaat beschadigd uit de verpakking komt. Mocht dit bij u het geval zijn dan hoeft u het apparaat niet te accepteren en nemen wij het retour. U kunt dan zelf kiezen of wij een nieuw apparaat moeten leveren of dat u van de koop afziet. Bel bij beschadigingen met ons via 0492-539405 (bereikbaar op maandag – vrijdag van 9.00 – 18.00 uur) of stuur een mail naar info@woutvanvlerken..nl

  • Kan ik oude apparatuur mee terug geven?

    Wanneer u een product aanschaft bij Electro WorldWout van Vlerken, kunt u een oud apparaat inleveren. Wij zorgen voor een juiste verwerking van uw oude product.

    1. Indien uw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgdienst, dan heeft u de mogelijkheid om het oude apparaat gratis mee retour te geven. Er gelden wel voorwaarden. Zo moeten koelers en vriezers leeg en ontdooid zijn. En indien een apparaat is voorzien van een water aan- of afvoerslang dienen deze geleegd te worden, dit om schade aan uw eigendommen te voorkomen. U dient het oude apparaat direct bij de ingang van uw woning te plaatsen. Indien u heeft gekozen voor de basisinstallatieservice nemen wij het apparaat mee vanaf de plek waar het apparaat geïnstalleerd is. In overleg met de bezorgers is het mogelijk om meerdere elektrische apparaten mee te geven. Dit is alleen mogelijk als er ruimte is in de vrachtwagen. We nemen deze apparaten alleen mee als ze netjes afgekoppeld klaar staan voor transport.

    2. Wanneer uw pakket door PostNL wordt aangeboden, kunt u ook een oude apparaat meegeven. Uiteraard geldt dit voor een gelijkwaardige oude apparaat en er gelden strikte voorwaarden. Zo moet u het apparaat goed verpakken in een doos en deze adresseren aan:

    PostNL Pakketten Recycling
    Antwoordnummer 2001
    2130 RH Hoofddorp.

    Dit adres moet goed leesbaar op de doos worden geplakt. Het pakket mag niet zwaarder zijn dan 30 kg en qua formaat niet groter dan 175cmx78cmx58cm. Items die niet aan deze voorwaarden voldoen kunt u niet meegeven.

     

     

    Installatie van uw product

     

    Bij Electro World vinden we het belangrijk dat u zo snel mogelijk kunt gaan genieten van uw nieuwe aankoop. Daarom bieden wij u de volgende installatieservices.
    Wij zorgen ervoor dat uw aankoop op de juiste plek staat, verzorgen de installatie en zorgen ervoor dat uw nieuwe aanwinst volledig naar behoren werkt.

    Basisinstallatieservice

    Onze basisinstallatieservice omvat de volgende werkzaamheden:

    Standaard werkzaamheden

    - We pakken uw apparaat voorzichtig uit;
    - We zetten het apparaat op de door u gewenste plaats neer, op de door de fabrikant voorgeschreven wijze,
      met uitzondering van plaatsing via vlizotrap of andere gevaarlijke trappen/loopplanken;
    - We steken de stekker in een bereikbaar en bruikbaar stopcontact (m.u.v. koelkasten en vriezers, zie toelichting hieronder);
    - We controleren het apparaat op goede werking;
    - We ruimen alles netjes op en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee;
    - We dragen zorg voor een verantwoorde, milieuvriendelijke verwerking van uw oude apparaat.

    Bij enkele apparaten voeren wij extra productspecifieke werkzaamheden uit.
    Deze zijn onderdeel van de basisinstallatieservice. 

    Extra werkzaamheden

    Wasmachines

    - We verwijderen de transportbeveiliging;
    - We sluiten uw apparaat aan op bestaande, bereikbare en bruikbare aansluitingen;
    - We monteren de aan- en afvoerslang.

    Wasdrogers

    - We sluiten uw apparaat aan op bestaande, bereikbare en bruikbare aansluitingen;
    - We monteren de afvoerslang, indien van toepassing.

    Vaatwassers

    - We sluiten uw apparaat aan op bestaande, bereikbare en bruikbare aansluitingen.

    Koelkasten/vriezers

    - Wij adviseren u over het juiste moment om uw apparaat in werking te stellen;
    - Wij zetten uw koelkast/vriezer stabiel.

    Televisies

    - Indien gewenst monteren we de meegeleverde poot;
    - Let op: instellen en installatie van kanalen, netwerk en SMART-functies is geen onderdeel van de basisinstallatieservice. Vraag in de winkel naar de mogelijkheden!
     

    Extra services

    Aansluiten op trekschakelaar

    Naast onze basisinstallatieservice bieden wij u bij de aanschaf van wasmachines en -drogers de mogelijkheid om deze aan te laten sluiten op
    een (enkelvoudige) trekschakelaar. Naast de werkzaamheden behorende bij onze basisinstallatieservice sluiten wij uw nieuwe apparaat vakkundig
    en veilig aan op de reeds aanwezige (enkelvoudige) trekschakelaar, met de kabel van uw nieuwe apparaat (max. 1,5 meter).

     

    Inbouw-apparatuur
    --------------
    Wij bieden een inbouw service voor al uw inbouw keuken apparatuur. Voor meer informatie omtrent onze inbouw service bent u van harte welkom in onze winkel.